Тема: Іван Карпенко-Карий - "великий обсерватор народного життя"
Завдання:1. Опрацювати тему уроку, використовуючи подані та матеріали підручника,
2. Скласти хронологічну таблицю життєвого та творчого шляху письменника.
3. Пояснити значення слова обсерватор.
Фотозвіти направляти на електронну адресу: st.tanya2018@gmail.com, обов'язково вказуючи прізвище та ім'я
16 урок
Тема: Комедія "Мартин Боруля"
Завдання: 1. Прочитати, подивитись комедію І. Карпенка-Карого "Мартин Боруля",
2. Охарактеризувати образ Мартина Борулі (письмово).
Відповіді направляти на електронну адресу: st.tanya2018@gmail.com,обов'язково вказуючи прізвище та ім'я, в телефонному режимі...
Вівторок 27.10.2020
17 урок
Тема: "Мартин Боруля". Проблематика твору
Завдання: 1. Опрацювати тему уроку, використовуючи подані та матеріали підручника.
2. Дати письмову відповідь на питання: у чому полягає трагізм образу Мартина Борулі?
Відповіді направляти на електронну адресу: st.tanya2018@gmail.com,обов'язково вказуючи прізвище та ім'я, в телефонному режимі...
18 урок
Тема: Контрольна робота№1. Література 70-90-х років ХІХ ст.
Завдання: Написати літературні диктанти №3, 4. Відповіді направляти на електронну адресу: st.tanya2018@gmail.com, обов'язково вказуючи виконавця
Літературний диктант №3
(Іван Нечуй-Левицький, Панас Мирний)
1. Іван
Нечуй-Левицький народився в містечку… .
2. Більшу частину
свого життя він прожив у … .
3. «Веселі сині,як небо, очі світились привітно
і ласкаво. Тонкі брови, русяві дрібні
кучері на голові, тонкий ніс, рум’яні губи – все подихало молодою парубочою
красою» - це портрет… .
4. «Хрест на мені, хрест на спині, уся в
хрестах, як овечка в реп’яхах. Помилуй його,безкостий Марку, сухий Никоне,
мокрий Миколаю! » - ці слова належать літературній героїні… .
5. Комедія І.
Нечуя-Левицького «На Кожум’яках» у переробці М. Старицького має назву… .
6. Прізвище
українського селянина, який утік з-під кріпацького ярма в степи Чорномор’я… .
7. Справжнє
прізвище Панаса Мирного… .
8. Роман «Хіба
ревуть воли, як ясла повні?» починався з … .
9. Головного героя
роману «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» звали… .
10. Співавтором
роману був… .
11. Вперше твір
було надруковано М. Драгомановим у (країна)… .
12. «… Ним
світилась якась незвичайна сміливість і духовна міць, разом з якоюсь хижою
тугою…» - це портретна деталь в описі… .
Літературний диктант №4
(Іван Карпенко-Карий)
1. Справжнє
прізвище І.Карпенка-Карого… .
2. Він народився у
сім’ї збіднілого …. .
3. Матір
І.Карпенка-Карого було викуплено з … .
4. Іван Карпович
розпочав свою драматургічну діяльність драмою «…».
5. Зображенню
гіркої долі дівчини-сироти І.Карпенко-Карий присвятив драму … .
6. Комедія «Мартин
Боруля» побудована на дійсних фактах із життя сім’ї … .
7. Мартин Боруля з
однойменної п’єси хотів довести, що ... .
8. Жанровий
різновид твору «Хазяїн» - .
9. Швейцар не
пустив Терентія Гавриловича Пузиря у земський банк, бо … .
10. Образ скупого
багатія є центральним у комедіях І.Карпенка-Карого… .
11. Ім’ям коханої
дружини І. Карпенко-Карий назвав хутір «…».
Вівторок 03.11.2020
19 - 20 уроки
Тема: Михайло Старицький. Життя і творчість. Історико-романтична повість "Оборона Буші"
Завдання: 1. Опрацювати поданий матеріал. 2. Скласти хронологічну таблицю життєвого та творчого шляху М. Старицького. 3. Прослухати чи прочитати повість "Оборона Буші". 4. Визначити тему та ідею твору
Ваші здобутки чекаю на електронну адресу: st.tanya2018@gmail.com, обов'язково вказувати виконавця
Вівторок 10.11.20
21 урок
Тема: Борис Грінченко. Життя і різножанрова творчість
Завдання: 1. Опрацювати поданий матеріал. 2. Скласти хронологічну таблицю життєвого та творчого шляху Б. Грінченка. 3. Прослухати чи прочитати повість "Каторжна". 4. Охарактеризувати образ головної героїні
Ваші здобутки чекаю на електронну адресу: st.tanya2018@gmail.com, обов'язково вказувати виконавця
22 урок
Тема: Іван Франко (1856 - 1916). Життєвий і творчий шлях письменника
Завдання: 1. Опрацювати поданий та матеріал підручника ст. 76-82. 2. Скласти хронологічну таблицю життєвого та творчого шляху Івана Франка.
23-24 уроки 17.11.20 - очна форма
Вівторок 24.11.20
25 - 26 уроки
Тема: Поетична збірка "Зів'яле листя"
Завдання: 1. Опрацювати поданий та матеріал підручника (https://www.yakaboo.ua/ua/ukrains-ka-literatura-riven-standartu-10-klas.html) О. Авраменка 10 клас, рівень стандарту ст. 86-91. 2. Записати у зошити головне. 3. Вивчити напам'ять поезію Івана Франка (на вибір)
Ваші здобутки чекаю на електронну адресу: st.tanya2018@gmail.com, обов'язково вказувати виконавця. Вірш перевірятиму через тиждень!
27-28 (01.12.20) - очні уроки
Вівторок 08.12.20
29 - 30 уроки
Тема: Новела "Сойчине крило". Зображення жіночої долі
Завдання: 1. Опраювати тему уроку, використовуючи поданий та матеріал підручника ст. 108. 2. Прочитати чи прослухати новелу "Сойчине крило". 3. Скласти характеристику Мані та Массіно-Хоми. 4. Дати письмову відповідь на питання: У чому полягає гуманістичний пафос новели "Сойчине крило"?
Вівторок 19.01.21
35-й урок (дистанційний)
Тема: Михайло Коцюбинський. Життя і творчість
Завдання: 1. Опрацювати тему уроку, використовуючи поданий та матеріал підручника ст.
117-120. 2. Створити презентацію життєвого та творчого шляху письменника.
36-й урок (дистанційний)
Тема: Еволюція художньої свідомості М. Коцюбинського. Психологічна новела "Intermezzo". Автобіографічність твору
Завдання: 1. Прочитати, прослухати, подивитись "Intermezzo" Коцюбинського. 2. Виконати завдання 1 (ст. 155), 1 (ст. 156) з підручника О. Авраменка 10 клас. 3. Підготуйте повідомлення про імпресіонізм в мистецтві.
19.03.21
1-2 уроки
Тема: "Лісова пісня" Лесі Українки
Завдання: 1. Прочитати, прослухати, подивитись "Лісову пісню" Лесі Українки. 2. Опрацювати матеріал з підручника О. 10 клас ст. 221-227. 3. Виконайте завдання 7, ст.227.
П'ятниця 26.03.21
1-2 уроки
Тема: Характеристика героїв драми
Завдання: 1. Опрацювати поданий та матеріал підручника ст. 226-227. 2. Характеристику образів записати у зошити. 3. Дати письмову відповідь на питання: Як ви розумієте слова Мавки про Лукаша, що він "не зміг своїм життям до себе дорівнятись"?
П'ятниця - 02.04.21
1-2 уроки
Тема: Олександр Олесь. Життя і творчість. Збірка "З журбою радість обнялась"
Завдання: 1. Опрацювати поданий та матеріал підручника ст. 240-248. 2. Скласти презентацію чи хронологічну таблицю життєвого та творчого шляху поета. 3. Прочитати, прослухати твори зі збірки "З журбою радість обнялась". 4. Характеристику творів записати у зошити.
П'ятниця - 09.04.21
1-3 уроки
Тема: В. Винниченко. Новела "Момент". Образи твору
Завдання: 1. Опрацювати поданий та матеріал підручника ст. 179-184. 2. Скласти хронологічну таблицю життєвого та творчого шляху письменника. 3. Прослухати чи прочитати Новелу "Момент" ст. 191-202. 4. Опрацювати ст. 202-203 підручника. 5. Виконати завдання 7, 8, 1 ст. 204.
П'ятниця - 16.04.21
1-3 уроки
Тема: В. Винниченко. Драматичні та прозові твори письменника
Завдання: 1. Опрацювати поданий та матеріал підручника ст. 187-191. 2. Записати головне у зошити. 3. Виконати завдання 6, ст. 204
П'ятниця - 23.04.21
1-2 уроки
Тема: Українська література 1920-1930 рр. Основні стильові напрями. П. Тичина
Завдання: 1. Опрацювати поданий та матеріал підручника ст. 4-9, 17-27. 2. 2. Записати головне у зошити. 3. Скласти хронологічну таблицю життєвого та творчого шляху поета. 4. Прочитати, прослухати поезії атора. 5. Одну із поезій вивчити напам,ять.
Записи вашого декламування поезії скидайте на viber
П'ятниця - 07.05.21
1-2 уроки
Тема: М. Рильський
Завдання: 1. Опрацювати поданий та матеріал підручника ст. 37-41. 2. Скласти хронологічну таблицю життєвого та творчого шляху поета. 3. Прочитати чи прослухати поезії "Солодкий світ", "У теплі дні збирання винограду", "Мова", "Дощ". 4. Одну з поезій вивчити напам'ять. Відеозапис читання поезії скидати на viber
Немає коментарів:
Дописати коментар