Back to TOP Блог викладача української мови та літератури Степанової Тетяни Вікторівни: 122-укр.літ

122-укр.літ

                                                Українська література 

(для зручності використовуйте подані матеріали)

електронна версія підручника

https://learningapps.org/index.php?page=1&s=&category=100

ЗНО  література 11

ЗНО-онлайн

Посібник для підготовки до власного висловлення

Лайфхаки з української літератури

Інтерактивні вправи з мови та літератури

Тести ЗНО онлайн з предмета «Українська мова і література»

Прохання: виконані роботи направляти на електронну адресу:
st.tanya2018@gmail.com 

Середа - 04.11.20

1-й урок

Тема: Українська проза 20-30 -х років ХХ ст.  Григорій Косинка.


Завдання: 1. Опрацювати поданий та матеріал підручника ст. 43 - 44.
2. Написати хронологічну таблицю життєвого та творчого шляху Г. Косинки.
3. Дативідповідь на питання: чому Григорій Стрілець обрав саме такий псевдонім?

2-й урок

Тема: Новела "В житах".Імпресіоністична настроєність твору




Завдання: 1. Прочитати, прослухати новелу "В житах".

2. Назвати ознаки імпресіонізму у творі. 3. Охарактеризувати героїв новели.

Виконані роботи направляти на електронну адресу:

st.tanya2018@gmail.com 

Середа - 11.11.20, 18.11.20

3-5 уроки

Тема: Ю. Яновський. Роман "Вершники". Новела "Дитинство". Утвердження ідеалів вірності у новелі "Шаланда в морі"




Завдання: 1. Опрацювати тему уроку, використовуючи подані матеріали та підручник для 11 класу О. Авраменка ст. 64-72.

2. Скласти хронологічну таблицю життєвого та творчого шляху письменника.

3. Виконати завдання ст. 73

6. Виконайте завдання.

1. Словами Уявіть собі юнака — невисокого й стрункого, із сірими очима й енергійним ротом, погляд насмішкуватий та впертий, руки, що люблять доторкнутися до забороненого й відчути приємність там, де страшно описав сам себе

А Професор

Б То-Ма-Кі

В Богдан

Г Сев

2. Установіть відповідність.

Літературний герой

Прототип

1 Сев

2 Богдан

3 То-Ма-Кі

4 Професор

А Павло Нечеса

Б Григорій Гричер

В Юрій Яновський

Г Василь Кричевський

Д Олександр Довженко

3. Установіть відповідність.

Слова літературного героя (героїні)

Літературний герой (героїня)

1 — Корабель, на якому я очуняв, належав старому малайцеві з острова Пао — десь на північ від Яви. Цього острова й чорт зі свічкою не знайшов би серед безлічі тих островів, що, як велетенські зелені кущі, лежали на воді.

2 — Час я проводжу тут добре. Тітка видужала. Весело. Ранком їжджу на пляж. Беремо човна, запливаємо далеко в море. Лазимо по скелях. У мене вже є тут знайомі. Усі до мене надзвичайно ставляться.

3 — Одначе вас не задовольнить жоден мрійник і романтик. Вам треба сильної руки, пошерхлої руки моряка та його просолених вуст із запахом горілки й міцного матроського тютюну.

4 — Родини я не маю. Розлетілися всі по світі, розійшлися. Тепер старший син відбуває повітряні рейси Оде-Індія. Я іноді дістаю від нього привітання з дороги.

А Професор

Б То-Ма-Кі

В Богдан

Г Тайах

Д Сев

4. Розкажіть найцікавіший епізод з життя Ю. Яновського.

5. Яка тема роману «Майстер корабля»? Які проблеми порушено в ньому?

6. Доведіть на конкретних прикладах, що твір «Майстер корабля» — неоромантичний.

7. Що таке умовність зображення, художній простір і час? Прокоментуйте ці поняття, аналізуючи роман «Майстер корабля».

8. Охарактеризуйте образи Редактора, Професора, Тайах, Богдана та Сева.

9. Розкрийте особливості сюжету роману «Майстер корабля». У чому виявляється його багатошаровість?

10. Що таке майстер корабля та що він символізує в однойменному романі Ю. Яновського?

11. Якби ви оформляли обкладинку роману «Майстер корабля», то як би ви її проілюстрували?

12. Якби події роману «Майстер корабля» відбувалися в наш час, то які три епізоди у творі ви сфотографували б і виклали в Instagram? Які б коментарі під ними залишили?


Понеділок 14.12.20 (заміна 7-8 уроки)

Тема: Остап Вишня. "Моя автобіографія". "Сом", "Письменники". Пейзаж, портрет, характер людини, авторський голос, народні прикмети, прислів'я та приказки в усмішках








Завдання: 1. Опрацювати поданий та матеріал підручника ст. 97-114. 2. Прочитати (ст.104-114) чи прослухати усмішки "Моя автобіографія", "Сом", "Письменники". 3. Виконати завдання ст. 103-104 підручника українська література 11 клас О. Авраменка.

18.01.21 13-й урок (дистанційний0

Тема: Розвиток національного театру і драматургії. Микола Куліш. Життя і творчість драматурга








Завдання: 1. Опрацювати поданий та матеріал підручника ст.115-120. 2. Скласти хронологічну таблицю або презентацію життєвого та творчого шляху Миколи Куліша. 3. Перегляньте документальний фільм "Розстріляне відродження". Микола Куліш і виконайте завдання ст. 125 підручника О. Авраменка 11 клас.

18.01.21 14-й урок (дистанційний)

Тема: Сатирична комедія "Мина Мазайло










Завдання: 1. Прочитати, прослухати чи подивитись комедію М. Куліша "Мина Мазайло". 2. Виконати завдання 7 ст. 125-126.

Середа 17.03.21 

7-8-й уроки

Тема: Розвиток української літератури поза України. Богдан-Ігор Антонич







Завдання: 1. Опрацювати поданий та матеріал підручника . 2. Скласти хронологічну таблицю життєвого та творчого шляху письменника.


Середа - 28.04.21
7-8 уроки
Тема: І. Багряний "Тигролови"






Завдання: 1.Опрацювати поданий та матеріал підручника ст. 159-162. 2. Скласти хронологічну таблицю життєвого та творчого шляху І. Багряного. 3. Прочитати, прослухати , подивитись "Тигролови" І. Багряного.

Четвер - 06.05.21
1-2 уроки 
Тема: О.Довженко. "Зачарована Десна"









Завдання: 1. Опрацювати поданий та матеріал підручника ст. 165-171. 2. Скласти хронологічну таблицю життєвого та творчого шляху письменника. 3. Прочитати чи прослухати кіноповість "Зачарована Десна". 4. Вивчити напам'ять опис батька ("Зачарована Десна").



























Немає коментарів:

Дописати коментар